Wilma Amsink

Coördinator Servicedesk bij Gemeente Zwolle

3xblij betekent voor mij dat de Servicedesk blij is met de ingehuurde collega

Wat doet jouw bedrijf?  En wat is de doelstelling voor de komende jaren?

De doelstelling voor de komende jaren is dat gebruikers meer zelfredzaam worden. Dit zal voor de servicedesk inhouden dat onze rol verandert. We stellen de benodigde informatie beschikbaar en zullen ons meer richten op hoe we dat gaan doen.

Wat doet de IT-afdeling of jouw specifieke afdeling en wat is jouw rol?

Wij zijn de (integrale) servicedesk van de gemeente Zwolle op de gebieden van ICT, Facilitair, DIV, Financien en Personeelszaken. Hiervan ben ik de coördinator.

Hoe belangrijk is daarin de rol van de IT Professional?   

De rol van onze ict-ers is om naast gebruikers op de juiste wijze te ondersteunen, ook om processen voor de servicedesk goed in te richten.

Wat betekent 3xBLIJ voor jou? 

Voor mij betekent dit dat de Servicedesk blij is met de ingehuurde collega, dat de collega blij is met zijn werk en werkplek. En vervolgens mag neomax wat mij betreft blij zijn met het feit dat er een goede werkplek voor iemand is gevonden.

 

 

 

 

Wilma Amsink