Detachering medior support medewerkers

Detachering medior support medewerkers


Op zoek naar een medior support medewerker voor je IT-afdeling? Onze IT-professionals zijn dus zo ingewerkt en ondersteunen je graag bij onder andere de volgende situaties:

  • De medior support medewerker werkt onder leiding van de servicedesk manager of procesco√∂rdinator medeverantwoordelijk voor het aannemen, registreren¬† en escaleren van vragen omtrent wijzigingen en/of incidenten en de gestelde resultaten binnen dit domein.
  • Deze werkzaamheden kunnen telefonisch, remote of on-site van aard zijn en vinden niet altijd plaats onder directe toezicht maar wel op basis van voorschriften en/of instructies.
  • De support engineer is verantwoordelijk voor het bieden van ondersteuning aan eindgebruikers.
    Hij is het aanspreekpunt bij incidenten en zorgt voor een juiste communicatie.


Waaraan voldoet onze medior support medewerker?

  • Hbo ICT of mbo 4 ICT beheer
  • 2 jaar relevante werkervaring
  • ITIL Foundations versie 3 of 4 gecertificeerd
  • MCSA Windows 10 gecertificeerd en/of
    Microsoft 365 Certified Modern Desktop Administrator

Meer informatie over het detacheren van medior support medewerkers? Neem dan contact op!

 

Contactformulier medior support engineer