Medior support medewerkers

Afspraak / offerte aanvragen

Detachering medior support medewerkers

Op zoek naar een medior support medewerker voor je IT-afdeling? Onze IT-professionals zijn dus zo ingewerkt en ondersteunen je graag bij onder andere de volgende situaties:

  • De medior support medewerker werkt onder leiding van de servicedesk manager of procescoördinator medeverantwoordelijk voor het aannemen, registreren en escaleren van vragen omtrent wijzigingen en/of incidenten en de gestelde resultaten binnen dit domein.
  • Deze werkzaamheden kunnen telefonisch, remote of on-site van aard zijn en vinden niet altijd plaats onder directe toezicht maar wel op basis van voorschriften en/of instructies.
  • De support engineer is verantwoordelijk voor het bieden van ondersteuning aan eindgebruikers.
  • Hij is het aanspreekpunt bij incidenten en zorgt voor een juiste communicatie.

Ja. Ik wil graag een vrijblijvend voorstel.

Wil je meer informatie over de tarieven van onze IT-professionals, een afspraak inplannen of meer weten over onze dienstverlening vul hieronder het formulier.

Meer profielen support medewerkers

Ik vind het bijzonder dat neomax sinds dat ik bij hun in dienst ben gekomen mij direct heeft kunnen plaatsen op 2 mooie projecten, chapeau!

Wilma Amsink – Coördinator Servicedesk bij Gemeente Zwolle

Meer referenties