René Wieringa

Servicedeskmanager bij UMC

Korte lijnen, snel schakelen en no-nonsense

Wat was de vraag?

We waren op zoek naar de inrichting van een tijdelijke, extra helpdesk, specifiek voor de livegang van het nieuwe ZIS/EPD. Deze helpdesk was de schakel tussen floorsupport, applicatie- en functioneel beheer. Daarbij was er veel contact met de reguliere helpdesk.

Qua algehele support ligt onze lat hoog. Het matchingsproces loopt echter soepel. Er wordt goed ingespeeld op de eisen die we stellen aan onze medewerkers.

Hoe bevalt de samenwerking en dienstverlening

Die ervaar ik als heel prettig. Korte lijnen, snel schakelen en no-nonsense. Na het vertrek van de vertrouwde accountmanager heeft de nieuwe accountmanager het perfect overgenomen. De connectie is heel constant gebleven en het is nog steeds snel schakelen, met een focus op kwaliteit van onze dienstverlening en in het verlengde de patiëntenzorg, onderwijs en onderzoek.

Waarom 3xBLIJ?

Omdat een half woord vaak genoeg is en er gewoon veel mogelijk is. Feit dat er meerdere ‘neomaxers’ in dienst zijn gekomen geeft aan dat we tevreden zijn over de matching.

De rol van onze ict-ers is om naast gebruikers op de juiste wijze te ondersteunen, ook om processen voor de servicedesk goed in te richten.

Wat betekent 3xBLIJ voor jou?

Voor mij betekent dit dat de Servicedesk blij is met de ingehuurde collega, dat de collega blij is met zijn werk en werkplek. En vervolgens mag neomax wat mij betreft blij zijn met het feit dat er een goede werkplek voor iemand is gevonden.

Terug naar 3xBlij