Detachering senior support medewerkers

Detachering senior support medewerkers

Op zoek naar een senior support medewerker voor je IT-afdeling? Onze IT-professionals zijn dus zo ingewerkt en ondersteunen je graag bij onder andere de volgende situaties:

  • Medeverantwoordelijk voor het aannemen, registreren¬† en escaleren van vragen omtrent wijzigingen en/of incidenten en de gestelde resultaten binnen dit domein.
  • Het bieden van ondersteuning aan eindgebruikers.
  • Aanspreekpunt voor support engineer bij verdiepende vraagstukken en verzorgt in uitzonderlijke gevallen de communicatie wat betreft incidenten naar eindgebruikers.


Waaraan voldoet de senior support engineer

  • Mbo 4 ICT Beheer of een gelijkwaardige opleiding
  • 3 jaar relevante werkervaring
  • ITIL foundations versie 3 of 4 gecertificeerd
  • MCSA Windows 10 gecertificeerd en/of Microsoft 365 Certified Modern Desktop Administrator
  • Microsoft 365 Certified Security Administrator Associate

 

Contactformulier senior support