Detachering junior support medewerkers

Detachering junior support medewerkers

Ben je op zoek naar een junior support medewerker? Onze IT-professionals zijn dus zo ingewerkt en ondersteunen je graag bij onder andere de volgende situaties:

  • Medeverantwoordelijk voor het aannemen, registreren en escaleren van vragen omtrent wijzigingen en/of incidenten en de gestelde resultaten binnen dit domein. Deze werkzaamheden kunnen telefonisch, remote of on-site van aard zijn
  • Verantwoordelijk voor het bieden van ondersteuning aan eindgebruikers
  • Aanspreekpunt bij incidenten en zorgt voor een juiste communicatie

 

Waaraan voldoet onze junior support medewerker?

  • Mbo 4 ICT beheer of een gelijkwaardige opleiding
  • Minimaal 6 maanden relevante werkervaring
  • ITIL Foundations versie 3 of 4 gecertificeerd
  • Microsoft certfied 365 fundamentals (PrĂ©)

 

Meer informatie over het detacheren van junior support medewerkers? Neem dan contact op!

 

Contactformulier junior support engineer