“Korte lijnen, snel schakelen en no-nonsense”

René Wieringa

Servicedeskmanager bij UMC
UMC Utrecht

Wat was de vraag?

We waren op zoek naar de inrichting van een tijdelijke, extra helpdesk, specifiek voor de livegang van het nieuwe ZIS/EPD. Deze helpdesk was de schakel tussen floorsupport, applicatie- en functioneel beheer. Daarbij was er veel contact met de reguliere helpdesk.

Qua algehele support ligt onze lat hoog. Het matchingsproces loopt echter soepel. Er wordt goed ingespeeld op de eisen die we stellen aan onze medewerkers.

Hoe bevalt de samenwerking en dienstverlening

Die ervaar ik als heel prettig. Korte lijnen, snel schakelen en no-nonsense. Na het vertrek van de vertrouwde accountmanager heeft de nieuwe accountmanager het perfect overgenomen. De connectie is heel constant gebleven en het is nog steeds snel schakelen, met een focus op kwaliteit van onze dienstverlening en in het verlengde de patiëntenzorg, onderwijs en onderzoek.

Feit dat er meerdere ‘neomaxers’ in dienst zijn gekomen geeft aan dat we tevreden zijn over de matching. De rol van onze ict-ers is om naast gebruikers op de juiste wijze te ondersteunen, ook om processen voor de servicedesk goed in te richten.

 

Opdrachtgevers over neomax

Alles is bespreekbaar en er zijn veel soorten mogelijkheden van inhuur en daarom fijn om mee samen te werken!

— E. van Rossum
Lees het hele verhaal
Lees meer over

Neomax werkt erg persoonlijk en probeert te begrijpen wat je nodig hebt

— Olivier Eizinga
Lees het hele verhaal
Lees meer over

Neomax heeft proactief gereageerd op de openstaande vacature en snel de match weten te realiseren

— Peter Dost
Lees het hele verhaal
Lees meer over

Door het snelle schakelen, leveren van goeie krachten en het fijne contact ben ik erg blij met neomax

— Wim de Smit
Lees het hele verhaal
Lees meer over

Neomax levert goed gekwalificeerde professionals met de juiste hoeveelheid technische bagage en softskills

— Guy Duijzings
Lees het hele verhaal
Lees meer over