NieuwsNeomax heeft 10 nieuwe collega’s mogen verwelkomen in het afgelopen kwartaal
Neomax heeft 10 nieuwe collega’s mogen verwelkomen in het afgelopen kwartaal
10 nieuwe collega’s afgelopen kwartaal
Neomax heeft 10 nieuwe collega’s a’s mogen verwelkomen in het afgelopen kwartaal. CEO Richard Stassen deelt zijn visie over de groei en het succes van Neomax|Olgreen.
Welke specifieke factoren hebben bijgedragen aan de recente groei en het succes van het bedrijf?
Afgelopen periode is er flink geïnvesteerd in het stroomlijnen van onze operatie. Zo is er kritisch gekeken naar de processen en structuren en waar er uitbreiding nodig is om te kunnen opschalen. Maar wat misschien wel het belangrijkst is, is dat we onze eigenwijze S!MPEL salesstrategie hebben geïmplementeerd, die al tot de eerste successen heeft geleid.
Met welke uitdagingen werd het bedrijf geconfronteerd bij het nastreven van groei en hoe werden deze uitdagingen aangepakt?
Het vinden van slimme en energieke mensen die samen met ons willen bouwen aan onze toekomst was zeker een uitdaging. Maar we hebben gelukkig niet stilgezeten en ons team uitgebreid met maar liefst 10 enthousiaste collega’s! Hierdoor hebben we een vliegende start gemaakt en zijn we klaar om de uitdagingen die een groeistrategie met zich meebrengt aan te pakken.
Hoe zorg je ervoor dat de groei van het bedrijf in lijn is met de kernwaarden?
Afgelopen jaar is er veel aandacht besteed aan onze strategie, positionering en kernwaarden. Het toetsen van nieuwe collega’s aan onze kernwaarden is een belangrijk onderdeel in het wervingsproces. Ben je energiek, grensverleggend en weet je als geen ander te verbinden? Dan pas je bij ons DNA!
Hoe ondersteunt de bedrijfscultuur de groeistrategie en welke inspanningen worden geleverd om die cultuur in stand te houden?
Onze bedrijfscultuur is intelligent ongehoorzaam. Dat betekent dat je ongehoorzaam mag zijn, mits je er goed over hebt nagedacht. Deze cultuur is de perfecte voedingsbodem voor stoere groeiambities.
Ten slotte, met de recente toevoeging van 10 nieuwe werknemers, welke plannen heeft het bedrijf om verdere groei en succes te garanderen?
Nou, er staat ons nog heel veel moois te wachten! We openen binnenkort ons nieuwe kantoor in regio Rotterdam en daarna zal regio Eindhoven snel volgen. Met zo’n groeiambitie zullen we ons (hoofd)kantoor in Naarden ook moeten uitbreiden. Never a dull moment!
Ik heb Business en IT gestudeerd. Na mijn studie wist ik niet precies wat ik wilde doen. Ik wist echter altijd dat ik iets met Business en IT wilde doen. Toen kwam recruitment op mijn pad. Tijdens mijn eerste baan in recruitment werd ik benaderd door Neomax. Na mijn eerste gesprek met hen was ik meteen enthousiast.
Ik heb de opleiding Voeding & Diëtetiek met de richting marketing afgerond. Daarna heb ik in de marketing van de foodbranche gewerkt bij Mama Deli. Daar heb ik veel ervaring opgedaan in een dynamische omgeving, waarbij ik verantwoordelijk was voor marketing, productontwikkeling, het organiseren van beurzen en het beheren van de sociale media.
Door de nijpende arbeidstekorten staat bijna iedere organisatie te springen om nieuw talent. Medewerkers hebben keuze uit veel verschillende werkgevers, waardoor recruitment belangrijker is dan ooit. Toch heeft lang niet elke organisatie al de juiste methode van werving gevonden. Waar gaat er bijvoorbeeld mis? Zoeken op de verkeerde plek of slechts incidenteel werven, oftewel: als er geen vacature openstaat, wordt er ook geen gesprek gevoerd met potentiële medewerkers. Dat is zonde. Recruitment moet je zien als continu proces om in contact te blijven met je doelgroep op de arbeidsmarkt en op zoek te gaan naar de persoonlijke match. In deze blog vertel ik je graag hoe je die match met je (potentiële) medewerkers aangaat en waarom dit zo belangrijk is.