3xblij

De klant staat voorop, horen we vaak. Bij ons ook, maar hij bevindt zich in goed gezelschap. Onze It-professionals zijn namelijk minstens zo belangrijk. Ons doel is hen te helpen hun grootste, persoonlijke ambities waar te maken. Dat ze later terugkijken en zeggen: ‘’neomax was de beste stap in mijn carrière.’’ Als zij blij zijn, ben jij het als opdrachtgever ook. En zijn wij het uiteindelijk ook. 3xBLIJ dus.

Welk verhaal hebben klanten van neomax?

‘3XBLIJ betekent voor mij dat de Servicedesk blij is met de ingehuurde collega’
3xblij betekent voor mij dat de Servicedesk blij is met de ingehuurde collega

Wilma Amsink

Coördinator Servicedesk bij Gemeente Zwolle

Lees het hele verhaal
‘Korte lijnen, snel schakelen en no-nonsense’
Korte lijnen, snel schakelen en no-nonsense

René Wieringa

Servicedeskmanager bij UMC

Lees het hele verhaal
‘Door het snelle schakelen, leveren van goeie krachten en het fijne contact ben ik 3xBLIJ met neomax.’
Door het snelle schakelen, leveren van goeie krachten en het fijne contact ben ik 3xBLIJ met neomax.

Wim de Smit

Manager ICT User Support DPN bij de Persgroep

Lees het hele verhaal
‘Neomax heeft proactief gereageerd op de openstaande vacature en snel de match weten te realiseren’
Neomax heeft proactief gereageerd op de openstaande vacature en snel de match weten te realiseren

Peter Dost

IT-manager bij Novagraaf Group

Lees het hele verhaal
Guy Duijzings  Manager Supply Management bij PGB Pensioendiensten
Neomax levert goed gekwalificeerde professionals met de juiste hoeveelheid technische bagage en softskills

Guy Duijzings

Manager Supply Management bij PGB Pensioendiensten

Lees het hele verhaal

Lees ook de verhalen van onze IT-professionals en Medewerkers!

Welk verhaal hebben de mensen van 3xblij? Hoe leidt samenwerking met neomax tot ontwikkeling?

Laat je inspireren