Klant voorop
De klant staat voorop, horen we vaak. Bij ons ook, maar hij bevindt zich in goed gezelschap. Onze It-professionals zijn namelijk minstens zo belangrijk. Ons doel is hen te helpen hun grootste, persoonlijke ambities waar te maken. Dat ze later terugkijken en zeggen: ‘’neomax was de beste stap in mijn carrière.’’ Als zij blij zijn, ben jij het als opdrachtgever ook. En zijn wij het uiteindelijk ook. 3xBLIJ dus.
Wat zeggen onze klanten:
“Neomax werkt erg persoonlijk en probeert te begrijpen wat je nodig hebt”
Lees het verhaalOlivier Eizinga
Manager Operations
“3xblij betekent voor mij dat de Servicedesk blij is met de ingehuurde collega.”
Lees het verhaalWilma Amsink
Coördinator Servicedesk bij Gemeente Zwolle
“Korte lijnen, snel schakelen en no-nonsense.”
Lees het verhaalRené Wieringa
Servicedeskmanager bij umc
“Door het snelle schakelen, leveren van goeie krachten en het fijne contact ben ik 3xBLIJ met neomax.”
Lees het verhaalWim de Smit
Manager ICTbij De Persgroep
“Neomax heeft proactief gereageerd op de openstaande vacature en snel de match weten te realiseren.”
Lees het verhaalPeter Dost
IT-manager bij novagraaf group
“Neomax levert goed gekwalificeerde professionals met de juiste hoeveelheid technische bagage en softskills.”
Lees het verhaalGuy Duijzings
Manager Supply Management bij PGB
Lees ook de verhalen van onze IT-professionals en Medewerkers!
Welk verhaal hebben de mensen van 3xblij? Hoe leidt samenwerking met neomax tot ontwikkeling?